woensdag 12 augustus 2009

FF een dagje treinen...

Bonjour,

Voor diegene die het niet hebben gelezen op Twitter, vandaag ben ik ff een dagje gaan treinen naar Eindhoven. Ik moest hier zijn voor een 'kennismakingsgesprek' oftewel wat gegevens invullen, beetje uitleg en een infoboekje in ontvangst nemen(waarom laten ze daarvoor mensen helemaal vanuit Maastricht komen?). Dit kennismakingsgesprek was bij StudentenWerk, een uitzendbureau door heel Nederland(ja zelfs een vestiging in Maastricht, maar toch) omdat ik opzoek ben naar een baan wat afwisselend is en past bij mijn opleiding qua tijden e.d. Op hun site vond ik de vacature voor promotiewerk, de voorwaarden waren veelbelovend en heb hierop gereageerd.

Gisteren kreeg ik een telefoontje waarin de usual questions werden gesteld en de vraag of ik fftjes naar Eindhoven kon komen... Bij het telefoontje was het al duidelijk wat het werk precies inhoud, namelijk promoten(samplen op z'n chiques) van producten, flyeren, foto's maken op feesten en festivals voor opdrachtgevers (denk aan Coca Cola, MTV etc.)
Het is allemaal op oproepbasis dus kan ik zelf bepalen wanneer ik werk, ook het salaris is niet verkeerd, nice!

Dus misschien zie je me binnenkort blikjes Cola uitdelen in de Grote Staat te Maastricht! ;)


Morgen ga ik met la familia naar Den Haag, eens kijken hoe het daar is, nog nooit geweest...

Amusez vous,

PS. Voor de DJ's onder ons, in de Quest stond deze link, ik kan er zelf geen hout van maar ok: Klik hierrrr! (klik op AudioTool in het witte vakje)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten